شکیلا کمالی

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
استند

پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp

........................................

اگر از این مدل نقشه های اتوکد و عکس می خواهید سفارش دهید : (تلگرام یا پیامک) 09309839778

.................................

دسته بندی : استند 3 بعدی

.................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید

width=

.........................................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

..................................

برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.

دانلود رایگان نرم افزار SKETCH UP 2015

آموزش نصب اسکچاپ ۲۰۱۵ ........کلیپ رایگان

آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch

تک کلیپ های آموزش اسکچاپ

.................................

اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .

...........................

برای ثبت سفارش :

اگر از این طرح موارد زیر را می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

فایل 3 بعدی 3d max . فایل 3 بعدی 3d cad . رندر حرفه ای

انیمیشن در 2 نوع اسکچاپی و حرفه ای............................ نمونه اسکچاپی .... نمونه حرفه ای

نقشه های اتوکد شامل پلان . سایت پلان (بدون اندازه گذاری) . نما ها ( بدون اندازه گذاری) . برش ها (بدون مبلمان و اندازه گذاری)

................................



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 48 صفحه

چکیده

امروزه&zwnj کشورهای&zwnj جهان&zwnj سوم&zwnj دریافته&zwnj اند رشد سریع&zwnj و تقلیدی&zwnj که&zwnj به&zwnj تکرار مراحل&zwnj مدرنیزاسیون&zwnj کشورهای&zwnj غربی&zwnj می&zwnj پردازد، سبب&zwnj اختلاف&zwnj طبقاتی&zwnj شدید اجتماعی&zwnj و تخریب&zwnj دوچندان&zwnj محیط&zwnj زیست&zwnj در دو سر طیف&zwnj جامعه&zwnj می&zwnj شود. ثروتمندان، منابع&zwnj را با مصرفی&zwnj تفاخرآمیز غارت، و فقیران&zwnj از منابع&zwnj نادری&zwnj که&zwnj در دسترس&zwnj دارند، به&zwnj حد&zwnj افراط&zwnj استفاده&zwnj می&zwnj کنند. نتیجة&zwnj این&zwnj روند این&zwnj است&zwnj که&zwnj منابع&zwnj پایان&zwnj پذیر، تهی، و منابع&zwnj تجدید شدنی&zwnj نیز به&zwnj جهت&zwnj عدم&zwnj مدیریت&zwnj درست، به&zwnj منابع&zwnj فناپذیر تبدیل&zwnj می&zwnj شود و حاصلی&zwnj جز محیطی&zwnj آلوده&zwnj برای&zwnj نسل&zwnj های&zwnj بعد بر جای&zwnj نمی&zwnj ماند. در کشورهای&zwnj شمال&zwnj نیز به&zwnj رغم&zwnj این&zwnj که&zwnj طی&zwnj مراحل&zwnj رشد خود کوشیده&zwnj اند منابع&zwnj خود را از کشورهای&zwnj جهان&zwnj سوم&zwnj تهیه، و بخشی&zwnj از آلودگی&zwnj زیست&zwnj محیطی&zwnj خود را به&zwnj این&zwnj کشورها انتقال&zwnj دهند، آثار مرگبار فراگیر تخریب&zwnj محیط، زنگ&zwnj خطر را برای&zwnj آنان&zwnj نیز به&zwnj صدا درآورده&zwnj است؛ به&zwnj همین&zwnj جهت&zwnj مسائل&zwnj محیط&zwnj زیست، مورد توجه&zwnj صاحبان&zwnj اندیشه&zwnj در علوم&zwnj گوناگون&zwnj قرار گرفته&zwnj است. در دانش&zwnj اقتصاد، در زمینه&zwnj های&zwnj اقتصاد منابع، اقتصاد محیط&zwnj زیست، و اقتصاد توسعه، این&zwnj موضوع&zwnj یکی&zwnj از مباحث&zwnj محوری&zwnj است.

ادیان&zwnj و مکاتب&zwnj الاهی&zwnj در کنار توجه&zwnj به&zwnj مسائل&zwnj معنوی&zwnj و روحی، انسان&zwnj را به&zwnj احترام&zwnj به&zwnj موجودات&zwnj پیرامون&zwnj خود و نیز پاکیزگی&zwnj محیط&zwnj اطرافش&zwnj ترغیب&zwnj کرده، و اصول&zwnj و ضوابطی&zwnj را به&zwnj منظور حفاظت&zwnj از محیط&zwnj زیست&zwnj مقرر داشته&zwnj اند.

در این&zwnj مقاله&zwnj با بررسی&zwnj تاریخی&zwnj ادبیات&zwnj اقتصادی&zwnj محیط&zwnj زیست، دیدگاه&zwnj های&zwnj مطرح&zwnj در این&zwnj باره&zwnj را مطالعه، و راه&zwnj هایی&zwnj را که&zwnj به&zwnj منظور جلوگیری&zwnj از آلودگی&zwnj محیط&zwnj ارائه&zwnj شده&zwnj بررسی&zwnj می&zwnj کنیم. در بخش&zwnj دیگر مقاله، اهمیت&zwnj محیط&zwnj زیست&zwnj را در اسلام&zwnj در ده&zwnj محور بر شمرده&zwnj و با استفاده&zwnj از آیات&zwnj و روایات&zwnj و با توجه&zwnj به&zwnj مطالب&zwnj مطرح&zwnj شده&zwnj در بخش&zwnj اول&zwnj و به&zwnj منظور ارائة&zwnj راهکارهایی&zwnj در جهت&zwnj مدیریت&zwnj درست&zwnj منابع&zwnj و حفاظت&zwnj محیط&zwnj زیست&zwnj ، اصولی&zwnj را معرفی&zwnj خواهیم&zwnj کرد.

مقدمه&zwnj

بدون&zwnj شک، داشتن&zwnj محیط&zwnj سالم، از نعمت&zwnj های&zwnj الاهی&zwnj و از امور مورد توجه&zwnj مردم&zwnj است. در گذشته، به&zwnj جهت&zwnj این&zwnj که&zwnj مسألة&zwnj آلودگی&zwnj هوا به&zwnj صورت&zwnj جدی&zwnj مطرح&zwnj نبود و مردم&zwnj به&zwnj وفور از نعمت&zwnj داشتن&zwnj محیطی&zwnj پاک&zwnj بهره&zwnj مند بودند و طبیعت&zwnj مورد تهاجم&zwnj بیرحمانه&zwnj داعیه&zwnj داران&zwnj رشد و ترقی&zwnj واقع&zwnj نشده&zwnj بود، خطر آلودگی&zwnj محیط&zwnj زیست&zwnj جد&zwnj ی&zwnj نبود.

انسان&zwnj از ابتدای&zwnj آفرینش&zwnj با تمام&zwnj وجود از طبیعت&zwnj هراس&zwnj داشت؛ خطر جانوران&zwnj درنده، خطر آب&zwnj و هوای&zwnj نامساعد و خطر محیط&zwnj زیست&zwnj وحشی؛ اما همین&zwnj طبیعت، ضروریات&zwnj زندگی&zwnj او، از جمله&zwnj غذای&zwnj گیاهی&zwnj و جانوری&zwnj را به&zwnj وی&zwnj ارزانی&zwnj می&zwnj داشت؛ سپس&zwnj انسان&zwnj ماهر، به&zwnj کمک&zwnj اندیشه&zwnj و ابزار، خود را برای&zwnj رویارویی&zwnj با خطرها آماده&zwnj کرد و به&zwnj مهار عوامل&zwnj طبیعی&zwnj و رام&zwnj کردن&zwnj آن&zwnj ها و بهره&zwnj کشی&zwnj از آن&zwnj ها در جهت&zwnj منافع&zwnj خود پرداخت. انسان&zwnj ها با کوشش&zwnj و اتحاد توانستند جنگل&zwnj ها را به&zwnj صورت&zwnj زمین&zwnj های&zwnj آباد و قابل&zwnj کشت&zwnj و زرع&zwnj درآورده، مسیر جریان&zwnj رودخانه&zwnj ها را تغییر داده، به&zwnj ساختن&zwnj بناها و آثار بزرگ&zwnj اقدام&zwnj کنند. با این&zwnj حال، تمام&zwnj این&zwnj اقدام&zwnj ها به&zwnj همان&zwnj اندازه&zwnj که&zwnj جمعیت&zwnj بشری&zwnj تابع&zwnj نوسان&zwnj ها و نشیب&zwnj و فرازهای&zwnj برخاسته&zwnj از رویدادها، جنگ&zwnj ها، بیماری&zwnj های&zwnj مسری&zwnj و بلاهای&zwnj طبیعی&zwnj است، محدود بود.

انقلاب&zwnj صنعتی، همراه&zwnj با پیشرفت&zwnj های&zwnj علمی، فنی&zwnj و پزشکی&zwnj اوضاع&zwnj را دگرگون&zwnj ساخت. از سدة&zwnj هجدهم، عواملی&zwnj چون&zwnj گسترش&zwnj کشاورزی، انفجار جمعیت، تغییرات&zwnj را سرعت&zwnj بخشیدند. انسان، بیش&zwnj تر از همیشه، به&zwnj راه&zwnj ها و وسائل&zwnj پیشرفته&zwnj تری&zwnj مجهز شد که&zwnj در جاه&zwnj طلبی&zwnj ها و بلندپروازی&zwnj های&zwnj وی&zwnj برای&zwnj چیرگی&zwnj بر نیروهای&zwnj طبیعت&zwnj و تولید به&zwnj کار می&zwnj رفت



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کتاب

کتاب رنگارنگ استادکریمی مراغه ی جلد 4 و 5 و 6 می باشد.استادجلد یک تا شش این کتابها در زما ن پهلوی با تما م وجودجو رعب واختناق ستم شاهی نوشته است . امید است مورد استفاده دوستان عزیز واقع شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه31

فهرست مطالب

توسعه پایدار:

افزایش تراکم شهر و توسعه پایدار در ایران

مقدمه:

در دهه­ های اخیر پیشرفت کشور به سمت یک جامعه مدرن و توسعه کشور شتاب و اهمیت ویژه­ ای پیدا نموده است. یکی از شاخص های اصلی و مهم این توسعه و پیشرفت، رشد و گسترش شهرهای کشور و بخصوص شهرهای بزرگ آن می باشد. از طرف دیگر با توجه به رشد روز افزون جمعیت کشور و بخصوص افزایش جمعیت شهرهای بزرگ که علاوه بر عوامل موالید و مرگ و میر، عامل مهاجرت مردم از روستاها و شهرهای کوچک، رشد جمعیت آنها را تشدید می کند، توجه به توسعه شهر های بزرگ اهمیت دوچندانی پیدا کرده­ است. ولی آنچه در اینجا مسئله مورد سوال می­ باشد این نکته است که توسعه این شهرها چگونه و به چه صورتی باید صورت گیرد که نیاز های آینده کشور را تامین نماید. در این زمینه با مطرح شدن اصل توسعه پایدار و مباحث مربوط به آن، دیدگاه های مربوط به توسعه شهری و بهبود شهر مدرن با توجه با نیازهای آینده انسجام بیشتری پیدا نمود و سعی شد توسط این اصل برای سوال فوق پاسخ های مناسبی ارائه شود. که در نهایت به ظهور و مطرح گردیدن ایده ها و مسائل جدید در برنامه ریزی و توسعه شهری انجامید. در همین راستا با توجه به کمبود منابع (زمین، خاک، هوا و ...) و برای کاهش هزینه های توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب تر و مطابق با اصول توسعه پایدار و در عین حال اقتصادی، توجه به توسعه متراکم شهر، و افزایش تراکم شهر افزایش یافت و استفاده از آن در ساماندهی شهری به عنوان یکی از مهمترین مقوله­ ها در زمینه توسعه شهری مطرح گردید، که سعی دارد با تحول در نحوه نگرش به توسعه شهری زمینه پایداری بیشتر شهر را فراهم آورد.

به



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات: 47


فهرست مطالب :

مفاهیم پایه فناوری اطلاعات
استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل&lrm ها
واژه پردازها
صفحه گسترده&lrm ها
بانک&lrm های اطلاعاتی
ارائه مطالب
اطلاعات و ارتباطات


-1- شروع کار
1-1-1- سخت&zwnj افزار, نرم&zwnj افزار و فناوری اطلاعات
1-1-1-1- فهمیدن مفاهیم پایه سخت&zwnj افزار، نرم&zwnj افزار و فناوری اطلاعات

2-1-1- انواع کامپیوتر
1-2-1-1- فهمیدن و فرق&zwnj گذاشتن بین کامپیوترهای بزرگ، کوچک، شبکه، شخصی و کیفی از زاویه&zwnj های مختلف ظرفیت، سرعت، هزینه و نوع کاربران عمومی. فهمیدن عبارات ترمینال باهوش و ترمینال گنگ.

3-1-1- بخشهای اصلی یک کامپیوتر شخصی
1-3-1-1- یادگرفتن بخشهای اصلی کامپیوتر شخصی، واحد پردازش مرکزی (CPU) ، دیسک سخت، ابزارهای معمول ورودی و خروجی، انواع حافظه، مخزنهای قابل انتقال مانند دیسکت،zip دیسک ، CD و غیره . شناخت ابزارهای جانبی.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه42

فهرست مطالب

چکیده ی تحقیق

عنوان تحقیق : اساطیر ایران

محقق : نیما ترک جوئی

دبیر راهنما : جناب آقای فرزام نیا

رشته ی تحصیلی : عمومی

سال تحصیلی : 87-1386

آدرس محل سکونت : گرگان &ndash بلوار نهارخوران &ndash عدالت 102- نبش کوچه &ndash ساختمان شکیبا &ndash طبقه ی دوم

تلفن محل سکونت : 5529551

تقدیر و تشکر

با تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای فرزام نیا ، دبیر راهنما و سرکار خانم نسیم چیت ساز کارشناس هنر و کلیه ی کسانی که مرا در تهیه این پژوهش یاری نموده اند .

فهرست مطالب

فهرست تصاویر

بیان مسئله

اسطوره های آئینه هایی هستند که تصویرهایی را از ورای هزاره ها منعکس می کنند و آنجا که تاریخ و باستانشناسی خاموش می مانند اسطوره ها به سخن در می آیند و فرهنگ آدمیان را از دور دستها به زمان ما می آورند و افکار بلند و منطق گسترده مردمانی ناشناخته ولی اندیشمند را در دسترس ما می گذارند .

اساطیر ایران باستان دراین دنیای پر مرز و راز جایی والا دارد و شناخت آن رهنمون ما درشناخت فرهنگ غنی و پر ارزش این سرزمین است و این تحقیق مجموعه جامع و ساده ای از این اسطوره ها را در اختیار ما می گذارد . در این تحقیق با استفاده از منابع هند باستان واستناد به منابع مستقیم وغیر مستقیم ایرانی مانند اوستا ، متنهای پهلوی ، شاهنامه فردوسی ؛ متون تاریخی دوران اسلامی و آداب و رسوم ؛ بازمانده و با توجه به مطالعات ایرانشناسان ، نخست طرحی تاریخی عرضه می کند و مطالب مربوط به آغاز آفرینش ؛ پیش نمونه آفریدگان ، نمونه های پیشین خدایان باستانی و خدایان تحول یافته ادوار بعدی ؛ قهرمانان تاریخی رنگ اسطوره گرفته را پیش می کشد و بخشی را به اساطیر ویژه زردشتی اختصاص می دهد و بعد به اسطوره های زروانی و میترائی (مهری ) می پردازد وسپس اسطوره را در برابر تاریخ و آیینهای متداول امروزی قرار می دهد .

گرچه در زمینه اساطیر ایران مقالات و کتابهای متعدد انتشار یافته است ، ولی تحقیقی به این صورت که طرحی ساده و جامع ازاسطوره های ایرانی رادر دسترس قرار دهد وجود نداشته است . ما نیز کوشیدیم با افزودن نکات مختصری به عنوان توضیح بر برخی مطالب این تحقیق را برای خواننده ایرانی قابل استفاده تر سازیم و به پیروی از همین روش ، تحقیق خاص را فقط یک بار به صورت قدیمی آورده ایم و سپس گونه متداول تر آن ها را به کار برده ایم . به عنوان مثال یک بار در اول &lsaquo &lsaquo ترًٍیْتًوًنه&rsaquo &rsaquo صورت قدیمی فریدون را ذکر میکنیم و سپس همه جا &lsaquo &lsaquo فریدون &rsaquo &rsaquo به کار



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:9

فهرست مطالب

نظریه ولایت فقیه

اصول حکومت جمهوری اسلامی ایران

تاریخچه

ساختار

رهبر

مجلس خبرگان

شورای نگهبان

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

ریس جمهور

مجلس شورای اسلامی

قوه قضائیه

نظام جمهوری اسلامی افغانستان

پیش زمینه&zwnj ها و پیدایش

ویژگیها

منابع

ولایت فقیه پایهٔ جمهوری اسلامی ایران است، هرچند در سال ۱۳۵۸ که ۹۸٫۲ درصد از شرکت&zwnj کنندگان در همه پرسی&zwnj ی گزینش نوع حکومت به جمهوری اسلامی رای دادند، ولایت فقیه به مفهوم کنونی&zwnj ی آن برای بسیاری شناخته&zwnj شده نبود. به باور برخی شیعیان در زمان غیبت امام غایب، فقیه واجد شرایط به عنوان ولی فقیه انتخاب می&zwnj شود که وظایف امام غایب در زمان غیبت را بر عهده دارد. نظریه ولایت مطلقه فقیه در سالهای اخیر توسط روح&zwnj الله خمینی مطرح شده و نظریات مشابهی نیز در آثار فقهای اقدم و فقهای قدیم و فقهای متأخر نیز موجود می&zwnj باشد(ر.ک. حکومت اسلامی-حسینعلی منتظری).

اصول حکومت جمهوری اسلامی ایران

برابر قانون اساسی&zwnj ی ایران، « اصول حکومت جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده&zwnj است، جمهوریت همان رای و اراده مردم در اداره برخی امور کشور است و اسلامیت یعنی مطابقت داشتن قوانین با دین اسلام.» [۲] نتیجهٔ این تفسیر آن شد که در حکومت ایران « مطابقت داشتن قوانین با دین اسلام» پایه قرار داده&zwnj شد و طبقهٔ روحانی و پشتیبانان آن، که بیشتر از میان بستگان روحانیان و بازاریان مخالف مردم&zwnj سالاری هستند؛ انحصار حکومت را در دست گرفتند و از آن هنگام، هرگاه نیاز باشد، برای مشروعیت دادن به تصمیم&zwnj گیری&zwnj های خود، انتخابات هدایت&zwnj شده برگزار می&zwnj کنند، و این همان « رای و اراده مردم در اداره برخی امور کشور» است.

تاریخچه

این نوع حکومت در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ مورد همه پرسی قرار گرفت که ۹۸٫۲ درصد شرکت&zwnj کنندگان به آن رای آری دادند. تصور مردم از جمهوری اسلامی، گونه&zwnj ای جمهوری بود که به اسلام احترام بگزارد، اما در واقع حکومت جدید به صورت حکومت طبقه روحانی در آمد. در این نوع حکومت رهبر (ولی فقیه) بالاترین رکن نظام است که طبق قانون اساسی فرمانده کل قوا و ناظر سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه&zwnj است. رئیس قوه مجریه رئیس جمهور است که با رای مستقیم مردم به فرد تایید صلاجیت شده شورای نگهبان قانون اساسی انتخاب می&zwnj شود و مدت ریاست جمهوری او که باید از رجال سیاسی باشد ۴ سال است. یک فرد تنها می&zwnj تواند برای ۲ دوره متوالی یعنی ۸ سال رئیس جمهور باشد. رئیس جمهور وظیفه عزل و نصب وزرا را دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
خبرگزاری شبستان:  سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد به مناسبت روز حجاب و عفاف (۲۱ تیر) مسابقه ای خاص خواهران در زمینه عکس، مقاله، گزارش مستند برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، بر اساس اعلام سید ابراهیم یزدی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان، مسابقه عفاف و حجاب ویژه خواهران رسانه ای برگزار می شود.   سازمان بسیج رسانه کشور در نظر دارد به مناسبت روز حجاب و عفاف (۲۱ تیر) مسابقه ای خاص خواهران در زمینه عکس، مقاله، گزارش مستند برگزار کند.   برای شرکت در این مسابقه  از همه فعالان رسانه ای درخواست شده است آثار خود را تا تاریخ 95/03/25 به این سازمان ارسال کنند؛ پس از بررسی های لازم به برترین آثار جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.   علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن  23671436_02122661474 و یا پست الکترونیکی basij.resane.khaharan@gmail.com مکاتبه کنند.



  • ۰
  • ۰
تعمیر

با این جزوه 12 صفحه ایی میتوانید در 12 قدم تعمیرات لامپ کم مصرف را بیموزید و کسب درامد نمایید



دریافت‌فایل