شکیلا کمالی

  • ۰
  • ۰

پروژه حسابداری با عنوان فرایند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی

پروژه حسابداری با عنوان فرایند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی

 

 

 

 

 

 

 

پروژه حسابداری با عنوان فرایند بودجه ریزی در سازمان تامین اجتماعی در فرمت ورد در 50 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

چکیده
فصل اول
مقدمه
کلیاتی در خصوص بودجه
واژه بودجه
تعاریف بودجه
سیر تکوین بودجه
ضرورت بودجه و بودجه ریزی
اهمیت بودجه
بیان مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت تحقیق
پرسش ها و فرضیات تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل دوم
بررسی فرآیند بودجه و بودجه نویسی در سازمان تأمین اجتماعی
مراحل تهیه بودجه در سازمان تأمین اجتماعی
نمودار شماره 1 – سیکل بودجه سالانه سازمان تأمین اجتماعی
مرحله اول تهیه و تنظیم و پیشنهاد بودجه
مرحله دوم تصویب بودجه
مرحله سوم اجرای بودجه
مرحله چهارم  نظارت و کنترل بودجه
1- بررسی چشم انداز پیش روی سازمان در سال مالی مورد نظر و تهیه و تدوین راهبردها و خط مشیهای سازمان
2- پیش بینی و تصویب منابع و مصارف و فرمهای کلان سازمان (بر اساس مفاد بند قبل)،  تهیه و تدوین بخشنامه بودجه و دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه بر اساس آن و ابلاغ آن به واحدها ذیربط
3- تهیه، تنظیم و تصویب بودجه پیشنهادی ادارات کل، مدیریتهای درمان، شرکتهای وابسته به سازمان، واحدهای ستادی تدوین تبصره های بودجه بر اساس مفاد بخشنامه بودجه و دستورالعمل تهیه و تنظیم بودجه
4- تلفیق بودجه ستاد، استانها و بررسی و تدوین تبصره های بودجه
5- بررسی و تصویب بودجه در هیأت مدیره
6- بررسی و تصویب بودجه در شورای عالی
7- ابلاغ بودجه به واحدهای ذیربط و مبادله موافقت نامه
تاریخچه تأمین اجتماعی
بعد از انقلاب
شناخت موجودیتهای مرتبط با نظام بودجه ریزی سازمان
جدول شماره 1 - نقش و تأثیر موجودیت های داخلی  بر بودجه سازمان
جدول شماره 2- نقش و تاثیر موجودیت های بیرونی  بر بودجه سازمان
فصل سوم
تعریف تحقیق
انواع تحقیق (از دیدگاههای مختلف)
تقسیم بندی تحقیق بر حسب هدف
معرفی فرایند تحقیق
نمودار شماره 2- چرخه تحقیق
تحقیق چگونه آغاز می شود؟
اهمیت روش تحقیق
شناسایی سؤالات تحقیق
منظور از فرضیه های تحقیق
تهیه طرح اولیه یا طرح کلی تحقیق
کدام روش تحقیق، بهترین است؟
تحقیق کمّی یا کیفی؟
راهبردهای عمومی تحقیق: (کمّی و کیفی)
رویکردهای تحقیق:(research approaches)
تکنیکهای تحقیق شامل
تفاوتهای تحقیق کیفی و کمی
شباهتهای تحقیق کیفی و کمی
کار میدانی یا کتابخانه ای؟
ابزارهای کار میدانی یا کتابخانه ای
تصمیم گیری در بارة روش تحقیق
روش مورد استفاده در این تحقیق
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل
کاستی ها و نقاط ضعف نظام فعلی بودجه ریزی سازمان تأمین اجتماعی
1) مناسب نبودن روش انتخابی بودجه ریزی
2) فقدان  سیاستها و اهداف مشخص در بودجه
3) عدم وجود ارتباط منطقی بین بودجه بخش های مختلف
4) ضعف ارتباطی با بودجه دولت
5) همزمان نبودن فصل بودجه سازمان با بودجه دولت
6) عدم در نظر نگرفتن کلیه عوامل تأثیر گذار بر بودجه
7) عدم توجه به نقش حساس بودجه در سازمان
فصل پنجم
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و ماخذ


دانلود فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84-1312-%d9%be%d8%b1%d9%88%da%98%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af/
  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • shakila kamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی