شکیلا کمالی

  • ۰
  • ۰
تحقیق


لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:29

جوانى زیباترین، درخشان&rlm ترین و به یادماندنى&rlm ترین فراز زندگى است که همانند آن را نمى&rlm توان یافت. وقتى صحبت از جوانى است باید طراوت، تازگى و احساس کردن را باور کرد. جوانى دوران تجربه و بلوغ نیز هست و آمیختگى آن با زیبائى&rlm هاى دل&rlm انگیز فطرت، دنیاى دیگرى پدید آورده و در ژرفاى آن، نگاهى دیگر و شورى دیگر. و جوان از میان تمام این « دیگرها» به یک « خود» خواهد رسید.

او در این تجربه نو به دنبال رابطه&rlm اى تازه است با یک حقیقت گمشده، با یک کشش اصیل و یک جاذبه ریشه&rlm دار و در این راه، پیوند خویش را با آرام دلها برقرار مى&rlm کند. با سرود هستى همنوا مى&rlm شود و مى&rlm خواند ترانه دل&rlm انگیز « بودن» را و سرود حماسى « حرکت» را. « بودن» یک کشف مهم است. یک نجواى پنهان با « خویشتن» و « حرکت» جهت مى&rlm خواهد و « پرسش» ! پرسشى براى رسیدن.

و چه زیباست پرسیدن و رسیدن! دانستن و خواستن!

گوهر ارزشمند جوانى را باید باز شناخت. این جام جهان نما ابعاد و زوایاى ناشناخته&rlm اى دارد که باید در پرتو یک « نیروى درونى» و یک « نور حقیقى» به بالندگى برسد. ما، « نیروى درونى» را « ایمان» و « نور حقیقى» را « اندیشه» نامیده&rlm ایم.

کانون اندیشه جوان با انگیزه « اندیشه بیشتر براى شناخت بهتر» تا کنون به تحقیق و تألیف آثار متعددى ویژه نسل نو همت گمارده است.

آثار و نتایج انقلاب اسلامى ایران

پیش گفتار

طرح موضوع و مسأله

&rlm اهمیت و ضرورت موضوع&rlm

ملاک اقتصادى&rlm

حساس&rlm ترین مسأله در شناخت انقلاب اسلامى

&rlm اهمیت ملاکها در ارزیابى آثار و نتایج انقلاب اسلامى&rlm

مهم&rlm ترین ملاکها در ارزیابى انقلاب اسلامى&rlm

اهداف انقلاب اسلامى بعنوان ملاک ارزیابى&rlm

اصل سوم قانون اساسى

&rlm امکانات بعنوان ملاک ارزیابى&rlm تلفیق اهداف و امکانات

&rlm مقایسه با کشورهاى پیشرفته

&rlm مقایسه با کشورهاى همطراز

مقایسه انقلاب با قبل از انقلاب&rlm

نتیجه گیرى&rlm منابع:



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-110872-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d8%ab%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d9%86%d8%aa%d8%a7%d9%8a%d8%ac-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8-%d8%a7%d8%b3/
  • ۹۵/۰۷/۱۶
  • shakila kamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی