شکیلا کمالی

  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:44

فهرست و توضیحات:

فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاههای زنجیره ای ،مزایا و معایب

مقدمه

تعریف

اهداف و علل شکل گیری

اقدامات ابتکاری

اصلاح الگوی مصرف

ویژگیها

فروشگاههای زنجیره ای در مقایسه با واحدهای توزیع سنتی و خرده فروشیها، دارای خصوصیات و ویژگیهای چندی هستند که برخی از آنها عبارتنداز:

1 - یک فروشگاه زنجیره ای که از شعب و فروشگاههای متعدد تشکیل می شود، معمولادر تمام واحدهایش ، کالاهای تجاری یکسانی را می فروشد

2 - خرید فروشگاه در حجم و مقیاس بالایی بوده ، لذا می تواند در مقایسه باخرده فروشیهای کوچک ، کالاها را با قیمت پایین تری به فروش رساند

3 - فروشگاههای زنجیره ای از انواع مختلف تمرکز کالاها و فعالیتهای مربوط به آنها بهره می برند. تمرکز کالاها به چهار گروه به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

الف ) تمرکز افقی : عبارتست از افزایش حجم فروش یک کالای خاص در اثر توسعه شعب فروش (وجود شعب متعدد تحت یک مدیریت واحد)



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-104183-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d8%b2%d9%86%d8%ac%d9%8a%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d9%8a/
  • ۹۵/۰۶/۱۹
  • shakila kamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی