شکیلا کمالی

  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پرسشنامه بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان

Inventory-competitive-advantage

تعداد گویه ها: ۴۹
هدف: بررسی تأثیر ابعاد برند بر وفاداری مشتریان
زیر مقیاس ها: وفاداری نگرشی &ndash وفاداری رفتاری &ndash صداقت &ndash هیجان &ndash شایستگی &ndash دلفریبی &ndash استحکام
نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۶
فرمت فایل: word



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-103436-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%be%d8%b1%d8%b3%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a3%d8%ab%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%a8%d8%b9%d8%a7%d8%af/
  • ۹۵/۰۶/۱۸
  • shakila kamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی