
لینک *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:20
فهرست و توضیحات:
مقدمه
تجزیه و تحلیل
روش تحقیق
سابقه تحقیق
درست است که یک سیستم CRM با لوگو و آرم یک شرکت در کاتالوگها ویا تبلیغاتهای آن به عنوان یک سیستم CRMقوی وبی نظیر معرفی می شود . اما باید توجه کرد که یک سیستم هر اندازه هم بی نظیر و قدرتمند باشد و کارشناسان CRM، بازه زمانی X را برای نصب و اجرای آن مشخص نمایند؛ بازهم مطمئن باشید که مدت زمان پیش بینی شده همواره مدت زمان دقیق نخواهد بود. زیرا عوامل محیطی زیادی درآن دخیل اند.
پس در واقع : نصب و اجرای CRM یک فرایند وقت گیر است .
ضمنا باید توجه کردکه البته این وقت گیر بودن آن اگر منطقی و بدون تاخیرهای اضافی صورت بگیرد به نفع خود بنگاه و سازمان می باشد؛ چون تاثیر پایدارتری را خواهد داشت.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-103648-%d8%aa%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82-%d9%86%d9%82%d8%b4-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b6%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d8%a6%d9%84%d9%87-%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%a7%db%8c%d9%86/
- ۹۵/۰۶/۱۸